preco potrebujete web

6 dôvodov, prečo potrebujete webstránku

Potrebujem webstránku? Nestačí mi Facebook? Behá vám táto otázka už dlhšie po rozume? Toto je niekoľko dôvodov, ktoré vás presvedčia, že mať aj vlastný web sa oplatí. Najlepšie taký reprezentatívny s responzívnym dizajnom, majúci na zreteli vzostup užívateľov so smartfónmi a mobilných nákupov.

1. Webová stránka je vaša vizitka

Na potenciálnych zákazníkov treba spraviť dojem. Webstránka s vašimi službami či produktami by preto mala byť samozrejmosťou. Byť len na sociálnych sieťach nie je dostatočné. Na vlastnom webe sa detailnejšie rozpíšete o tom, čomu sa venujete, histórii vašej firmy, filozofii, nájdete tu miesto na referencie, vyhráte sa s grafikou…

 

2. Získate nových zákazníkov cez vyhľadávač

Prostredníctvom Google a vhodne zvolených kľúčových slov sa k vám dostanú takí zákazníci, ktorí skutočne hľadajú to, čo ponúkate. Nemusíte si budovať žiadnu fanúšikovskú základňu a byť odkázaní viac-menej na reklamu. Organika dokáže divy, ak využijete jej potenciál v SEO.

 

3. Vlastný web ako náhrada kamennej predajne

Či už kamennú predajňu vlastníte, alebo nie, mali by ste mať aj svoj vlastný web, resp. e-shop. Vás ani zákazníkov tu nič nelimituje. Nájom, otváracie hodiny, personál, vzdialenosť. Ak si ustrážite komunikáciu a logistiku, môžete len získať. 

 

4. Byť len na Facebooku už nebude také výhodné

Ešte pár rokov dozadu sa to na tejto sociálnej sieti javilo všetko skoro „ako za facku”, no v súčasnosti a v blízkej budúcnosti to vyzerá byť s firmami na Facebooku viac nevýhodne ako výhodne. So zacieľovaním, dosahom, fanúšikmi, rôznymi poplatkami, obmedzeniami… Naproti tomu stránku v Google máte viac-menej vo vlastných rukách a nezaskočia vás na nej žiadne nečakané výdavky. Pokiaľ ju máte kvalitne pripravenú a pravidelne sa o ňu staráte. 

A nezabudnite na prepojenie webovej stránky s Facebookom, Instagramom, LinkedInom. Prinesie vám to stály kontakt so zákazníkmi a možnosti opakovaného i doplnkového predaja. 

 

5. Stále viac ľudí nakupuje cez mobil

Elektronický obchod je čoraz viac o mobiloch. V súčasnosti je to takmer tretina. Návyk nakupovať cez mobily jednoducho stúpa a treba tomu prispôsobiť aj váš online obchod. Ideálne webom s responzívnym dizajnom. Takým, na ktorom sa bude dobre scrollovať všetkým potenciálnym zákazníkom so smartfónmi. Jednoducho tam nájdu daný produkt alebo službu a aj na malej obrazovke budú mať všetko pekne prehľadné.

 

6. Webová stránka vám pomôže získať údaje o zákazníkoch

Webové stránky online obchodu sú navyše skvelým nástrojom na zhromažďovanie údajov a informácií o zákazníkoch. Tzv. retargeting. Pozorovanie a porovnanie ich správania pri vyhľadávaní a nakupovaní vás detailnejšie nasmeruje v online biznise čo sa týka ponúk. Ďalej pomocou remarketingu viete osloviť zákazníkov, ktorí opustili nákupný košík, prechádzali produktami či službami, alebo ku vám prišli z iných kanálov.

 

Máte záujem o vlastný web na mieru? Pomôžeme vám vytvoriť responzívny dizajn a zapracujeme grafický i textový materiál podľa vašich požiadaviek. Navyše s možnosťou individuálneho splátkového kalendára. Využite našu konzultáciu zdarma a overte si, či by ste do toho šli.

Predchádzajúci článok
Sú lepšie webstránky na mieru alebo šablóna? Výhody verzus nevýhody
Nasledujúci článok
6 dizajnových tipov pre lepší web, pomocou ktorých si lepšie vybudujete branding a firemnú identitu

Naposledy pridané články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Fill out this field
Fill out this field
Prosím uveďte správnu/funkčnú e-mailovú adresu.