Potrebujem webstránku? Nestačí mi Facebook? Behá vám táto otázka už dlhšie po rozume? Toto je niekoľko dôvodov, ktoré vás presvedčia, že mať aj vlastný web sa oplatí. Najlepšie taký reprezentatívny s responzívnym dizajnom, majúci na zreteli vzostup užívateľov so smartfónmi a mobilných nákupov.
1. Webová stránka je vaša vizitka
Na potenciálnych zákazníkov treba spraviť dojem. Webstránka s vašimi službami či produktami by preto mala byť samozrejmosťou. Byť len na sociálnych sieťach nie je dostatočné. Na vlastnom webe sa detailnejšie rozpíšete o tom, čomu sa venujete, histórii vašej firmy, filozofii, nájdete tu miesto na referencie, vyhráte sa s grafikou…
2. Získate nových zákazníkov cez vyhľadávač
Prostredníctvom Google a vhodne zvolených kľúčových slov sa k vám dostanú takí zákazníci, ktorí skutočne hľadajú to, čo ponúkate. Nemusíte si budovať žiadnu fanúšikovskú základňu a byť odkázaní viac-menej na reklamu. Organika dokáže divy, ak využijete jej potenciál v SEO.
3. Vlastný web ako náhrada kamennej predajne
Či už kamennú predajňu vlastníte, alebo nie, mali by ste mať aj svoj vlastný web, resp. e-shop. Vás ani zákazníkov tu nič nelimituje. Nájom, otváracie hodiny, personál, vzdialenosť. Ak si ustrážite komunikáciu a logistiku, môžete len získať.
4. Byť len na Facebooku už nebude také výhodné
Ešte pár rokov dozadu sa to na tejto sociálnej sieti javilo všetko skoro „ako za facku”, no v súčasnosti a v blízkej budúcnosti to vyzerá byť s firmami na Facebooku viac nevýhodne ako výhodne. So zacieľovaním, dosahom, fanúšikmi, rôznymi poplatkami, obmedzeniami… Naproti tomu stránku v Google máte viac-menej vo vlastných rukách a nezaskočia vás na nej žiadne nečakané výdavky. Pokiaľ ju máte kvalitne pripravenú a pravidelne sa o ňu staráte.
A nezabudnite na prepojenie webovej stránky s Facebookom, Instagramom, LinkedInom. Prinesie vám to stály kontakt so zákazníkmi a možnosti opakovaného i doplnkového predaja.
5. Stále viac ľudí nakupuje cez mobil
Elektronický obchod je čoraz viac o mobiloch. V súčasnosti je to takmer tretina. Návyk nakupovať cez mobily jednoducho stúpa a treba tomu prispôsobiť aj váš online obchod. Ideálne webom s responzívnym dizajnom. Takým, na ktorom sa bude dobre scrollovať všetkým potenciálnym zákazníkom so smartfónmi. Jednoducho tam nájdu daný produkt alebo službu a aj na malej obrazovke budú mať všetko pekne prehľadné.
6. Webová stránka vám pomôže získať údaje o zákazníkoch
Webové stránky online obchodu sú navyše skvelým nástrojom na zhromažďovanie údajov a informácií o zákazníkoch. Tzv. retargeting. Pozorovanie a porovnanie ich správania pri vyhľadávaní a nakupovaní vás detailnejšie nasmeruje v online biznise čo sa týka ponúk. Ďalej pomocou remarketingu viete osloviť zákazníkov, ktorí opustili nákupný košík, prechádzali produktami či službami, alebo ku vám prišli z iných kanálov.
Máte záujem o vlastný web na mieru? Pomôžeme vám vytvoriť responzívny dizajn a zapracujeme grafický i textový materiál podľa vašich požiadaviek. Navyše s možnosťou individuálneho splátkového kalendára. Využite našu konzultáciu zdarma a overte si, či by ste do toho šli.