Prezentačný web: Kedy ho potrebujete a čo by na ňom nemalo chýbať?

Túžite po prezentačnej webstránke na mieru s prehľadom vašich činností, slúžiaceho ako online vizitka pre potencionálnych zákazníkov? Len ste si nie celkom istí, či máte všetky potrebné informácie a znalosti? Nasmerujeme vás.

prezencny web responzivny na desktop aj mobil

Zdroj foto: Pixabay.com

Na čo slúži prezentačný web a kedy si ho zriadiť?

Kým kedysi stačili vizitky a rôzne tlačoviny, dnes už je nutnosťou byť so svojím biznisom online. Teda mať vytvorenú svoju vlastnú webstránku. Ide vlastne o taký elektronický katalóg vašich produktov či služieb. Hlavnou úlohou je originálna prezentácia toho, čo robíte. Skvele vám „nakopne biznis” a poskytne informácie a kontakt pre budúcich zákazníkov. Takúto stránku potrebujete, ak je vaším cieľom propagácia seba, svojich služieb / činností / produktov a následná podpora ich predaja, alebo jednoducho značky ako takej. 

Aký by mal byť a čo by mal obsahovať prezentačný web?

Moderný, responzívny, graficky zaujímavý, s dôrazom na detail a prezentáciu firmy. Statický, len s niekoľkými stránkami. Ale často aj ako jednostránkový web, kde sú všetky informácie zhrnuté na jednej stránke, bez potreby ďalších podstránok. Keďže sem používatelia prichádzajú často práve cez organiku, je dôležité zamerať sa na SEO optimalizáciu.

Čo sa týka štruktúry webovej stránky, okrem základných informácií o vás, popisu činností a vášho portfólia by na tej prezentačnej nemali chýbať recenzie a referencie od spokojných zákazníkov. V dnešnej dobe je tiež neodmysliteľnou súčasťou akéhokoľvek webu blogová sekcia. Pomôže vám vytvoriť si dobré meno, zdvihne dôveryhodnosť a bude potvrdením toho, že sa vo svojom fachu vyznáte.

Samotný obsah na prezentačnej webstránke sa mimo nových blogových príspevkov nemusí meniť. Môže ostávať mesiace i roky statický, pokiaľ funguje (domovská stránka, O nás, Produkty / Služby, Kontakt…).

Ďalej na prezentačnej webovej stránke môžete mať doprogramované rôzne ďalšie funkcionality – formuláre, zónu pre registrovaných zákazníkov a partnerov či vlastné aplikácie.

Jednoduché prezentačné weby si zvládnete vytvoriť i sami prostredníctvom online nástrojov Webnode, WIX alebo najrozšírenejšieho redakčného systému WordPress. Pokiaľ však potrebujete špeciálnejjšiu webstránku na mieru, obráťte sa na profesionálov.

Funkčný dizajn prezentačnej webstránky na mieru

Je fajn, ak si v rámci vytvorenia webstránky zabezpečíte aj riešenie dizajnu na mieru tak, aby korešpondoval s firemnou identitou (logo, farby, obrázky). Ideálne, ak sa pritom budú brať do úvahy užívateľské rozhranie (UI) a skúsenosť (UX).

Najdôležitejším cieľom by malo byť uspokojiť potenciálneho zákazníka, zamerať sa na jeho potreby a schopnosti. Čiže navrhnúť taký dizajn, ktorý sa bude páčiť nielen vám, ale zabezpečí jednoduchú a maximálne efektívnu prácu so stránkou pre vašich budúcich návštevníkov. Pri jednoduchšom zopárstránkovom prezentačnom webe by to nemal byť až taký veľký problém 🙂

 

Tvoríte nový prezentačný web a zišlo by sa vám zopár rád od odborníkov? Nie ste si niektorými vecami istí a radšej by ste sa obrátili na špecialistov? Prípadne by ste potrebovali novú webstránku na mieru? Pomoc nájdete u nás. Ochotne vám poradíme so všetkým, čo sa týka vašej stránky a ani financie vás nemusia trápiť. Nastavíme vám individuálny splátkový kalendár. Využite našu konzultáciu zdarma a zistite spolu s nami viac.

Predchádzajúci článok
7 spôsobov, ako navýšiť konverzie na vašom webe
Nasledujúci článok
5 znakov, že váš web je zastaralý: Tieto veci signalizujú, že je čas na prerábku

Naposledy pridané články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Fill out this field
Fill out this field
Prosím uveďte správnu/funkčnú e-mailovú adresu.